مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-25اقتصادي

اوضاع شیر تو شیر بازار تولید شیر


مدیرعامل تعاونی گاوداران صنعتی استان مرکزی گفت: با توجه به افزایش چندبرابری قیمت نهاده ها در بازار آزاد و مشکلات حمل و نقل و.

و از طرفی نقش دلالان در این بازار، - ایسنا/مرکزی مدیرعامل تعاونی گاوداران صنعتی استان مرکزی گفت: با توجه به افزایش چندبرابری قیمت نهاده ها در بازار آزاد و مشکلات حمل و نقل و.

و از طرفی نقش دلالان در این بازار، تولید شیر برای تولیدکنندگان بویژه تولیدکنندگان سنتی و نیمه صنعتی صرفه چنئانی ندارد و نیاز است توازن قیمت بین هزینه های تولید و هزینه فروش برقرار شود.

سید قدرت اله حسینی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت چهار هزار و 500 تومان که در روزهای گذشته برای هر کیلو شیر به تصویب رسیده هنوز عملیاتی نشده و کارخانه ها شیر را به این قیمت خریداری نمی کنند، با توجه به اینکه دامداری های سنتی و صنعتی حجم شیر پایینی دارند در نتیجه نمی توانند به طور مستقیم شیر تولیدی را به کارخانه با قیمت مناسب تحویل دهند پس تولید خود را با قیمتی پایین به فروش می رسانند.

شاید تنها حدود 40 درصد از شیر تولیدی در کشور به قیمت مصوب خریداری شود.

وی افزود: بیش از 70 درصد دامداران نمی توانند با قیمت مصوب تولید خود را به فروش برسانند و شیر تولیدی با نرخی پایین تر از نرخ اعلامی از آنها خریداری می شود چراکه حجم تولیدات آنها پایین است پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع شیر تو شیر بازار تولید شیر

اوضاع شیر تو شیر بازار تولید شیر