مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-25ورزشي

کرونا کشتی استان را فلج کرده است


دبیر هیئت کشتی استان اصفهان با اشاره به صادر نشدن مجوز برای کشتی گفت: با تعطیلی سالن ها و لغو برنامه هایی که در جهت توسعه کشتی استان داشتیم، می توان گفت کرونا کشتی استان را فلج کرده است.

- ایسنا/اصفهان دبیر هیئت کشتی استان اصفهان با اشاره به صادر نشدن مجوز برای کشتی گفت: با تعطیلی سالن ها و لغو برنامه هایی که در جهت توسعه کشتی استان داشتیم، می توان گفت کرونا کشتی استان را فلج کرده است.

محمدجواد قائدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت هیئت کشتی استان در شرایط کرونا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا هیئت کشتی استان اصفهان نیز خود را تابع دستورات ستاد ملی کرونا دانست و سلامت جامعه کشتی را در اولویت قرار دادیم.

وی افزود: با توجه به این که کشتی یک رشته برخوردی و تماسی است، دستورالعملی در خصوص کشتی اعلام نشد، این مسئله ما را بر آن داشت با تصمیم شورای سیاستگذاری هیئت کشتی به سمت برنامه های زیرساختی و تقویت آنها برویم که در مرحله اول بحث عمرانی مطرح شد و بحث بازسازی و ترمیم باشگاهها و سالن های کشتی استان را در اولویت قرار دادیم، سالن هایی که بی وقفه از آن استفاده می شدند، مانند سالن جهان پهلوان تختی اصفهان که قلب تپنده ورزش کشتی شهر اصفهان است و قهرمان های زیادی روی تشک های این سالن آموزش دیده اند و به دلیل استفاده مداوم نتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا کشتی استان را فلج کرده است

کرونا کشتی استان را فلج کرده است