مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-25پزشكي

زندگی را به رسانه های اجتماعی محدود نکنیم


محققان پیشنهاد می کنند بهترین روش برای استفاده از رسانه های اجتماعی، نفع بردن از ارتباط و محدود نکردن تمام زندگی اجتماعی به رسانه های اجتماعی است.

- ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: محققان پیشنهاد می کنند بهترین روش برای استفاده از رسانه های اجتماعی، نفع بردن از ارتباط و محدود نکردن تمام زندگی اجتماعی به رسانه های اجتماعی است.

مسلم سیاه بیشه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که استرس، اضطراب، بی خوابی و… همگی نشانه هایی از روان ناسالم هستند، اظهار کرد: بیشتر مردم حداقل در مسائلی از زندگی کمال گرا هستند، تعیین اهداف بزرگ می تواند اولین قدم به سوی موفقیت باشد اما مطالعات نشان داده رده های بالای کمالگرایی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی می شود و خطر مرگ را افزایش می دهد.

کمالگرایی به افسردگی بعد از زایمان نیز مرتبط است.

وی با اشاره به این که کمال گرایی دو جنبه دارد، عنوان کرد: کمال گرایان اهداف بزرگی برای خود تعریف می کنند و معمولاً از این که نتوانند به رده های بسیار بالای اجرایی برای رسیدن به آن اهداف برسند نگران هستند، مشکل اهداف بزرگ نیست بلکه به اصطلاح نگرانی کمال گرایان برای نرسیدن به اهداف و حس بی ارزش بودنی است که در زمان شکست روی می دهد و می تواند به سلامت روان ضربه بزرگی بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی را به رسانه های اجتماعی محدود نکنیم

زندگی را به رسانه های اجتماعی محدود نکنیم