مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-25اقتصادي

بیک زاده: آزاد شدن قیمت گذاری لاستیک، نرخ بازار را کاهش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، صدیف بیک زاده خارج شدن لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری و نرخ گذاری این کالا توسط واحد های تولیدی را سبب کاهش اختلاف قیمت بازار آزاد دانست و گفت: - مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت خارج شدن لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری و نرخ گذاری این کالا توسط واحد های تولیدی را سبب کاهش اختلاف قیمت بازار آزاد با نرخ کارخانه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، صدیف بیک زاده خارج شدن لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری و نرخ گذاری این کالا توسط واحد های تولیدی را سبب کاهش اختلاف قیمت بازار آزاد دانست و گفت: با توجه به اختلاف 100 درصدی قیمت بازار و مصوب لاستیک سواری که این افزایش نه نصیب تولیدکنندگان و نه واردکنندگان می شد، کارگروه تنظیم بازار تصمیم گرفت که لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری با رعایت ضوابط قیمت گذاری خارج شود.

وی ادامه داد: بر اساس این تصمیم، نرخ گذاری لاستیک بر اساس ضوابط قیمت گذاری هیأت تعیین و تثبیت، رأسا توسط واحد های تولیدی انجام می گیرد.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت گفت: با این تصمیم قیمت بازار آزاد لاستیک سواری کاهش یافته، و ضمن افزایش سهم تولیدکنندگان از قیمت بازار، واحد های تولیدکنندگان می توانند متناسب با هزینه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیک زاده: آزاد شدن قیمت گذاری لاستیک، نرخ بازار را کاهش می دهد

بیک زاده: آزاد شدن قیمت گذاری لاستیک، نرخ بازار را کاهش می دهد