مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-25سياسي

روند اجرایی پروژه های فردیس را با اختلال مواجه نکنید


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری فردیس جزیره ای عمل کردن دستگاه های اجرایی و خدماتی را موجب کندی و عدم پیشرفت روند اجرای پروژه های عمرانی در این شهرستان عنوان کرد.

- بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به برگزاری نشست کمیته حفاری، گفت: با توجه به عدم وجود زیرساخت های لازم در حوزه های مختلف و مشکلات فراوان ناشی از آن در شهرستان، دستگاه های اجرایی و خدماتی با درک شرایط موجود در شهرستان، تعامل و اهتمام لازم را برای هماهنگی با سایر دستگاه ها داشته باشند تا روند اجرای پروژه های عمرانی با اختلال مواجه نشود.

وی با بیان اینکه کلیه دستگاه های خدمات رسان باید با رعایت حریم خدماتی هر دستگاه، در خصوص مسائل تاسیساتی و زیربنایی یکدیگر احساس مسؤولیت داشته باشند، خاطر نشان کرد: دستگاه های ذیربط بر روند عملکرد پیمانکاران در پروژه های دارای حفاری، نظارت و هماهنگی لازم را با شهرداری و بخشداری تابعه به عمل آورند.

معاون فرماندار فردیس بر لزوم مداومت در تشکیل جلسات کمیته حفاری به منظور تسهیل در اجرای پروژه ها و افزایش تعامل میان دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد و رفع  اختلاف نظرات بین دستگاه ها را برای تسهیل در روند ارائه خدمات به شهروندان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی پروژه های فردیس را با اختلال مواجه نکنید

روند اجرایی پروژه های فردیس را با اختلال مواجه نکنید