مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-25بين الملل

دیدار مقامات آمریکایی با نتانیاهو و فرد نزدیک به بن سلمان در قدس اشغالی


یک وبگاه فلسطینی از دیدار میان مقامات ارشد دولت آمریکا، یک شخصیت نزدیک به ولی عهد سعودی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حساب باز کرده بود و در انتظار دور دوم ریاست جمهوری ترامپ بود اما این اتفاق نیفتاد و دلیل ترس زیاد این روزهای بن سلمان همین است.

این وبگاه فلسطینی در خبری دیگر به اینکه دیدار میان بن سلمان و نتانیاهو در ریاض در هفته جاری برای سومین بار انجام می شده، پرداخت و نوشت، از نظر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، هدیه بزرگی که تل آویو می تواند به بن سلمان بدهد عادی سازی روابط ریاض و رژیم صهیونیستی است ؛ هدیه ای که بن سلمان نیز خود را با آن در مسیر تخت پادشاهی می بیند.

المنار سپس گزارش داد، این دیدار میان بن سلمان و نتانیاهو در نئوم با هماهنگی مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا صورت گرفت، کسی که خود را نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات سال 2024 آمریکا می داند.

در ادامه این گزارش آمده، جنگنده های صهیونیستی بیش از یک ماه است که در پایگاهی نظامی در عربستان سعودی حضور دارند .

این وبگاه فلسطینی در پایان افزود، سلمان بن عبدالعزیز شاه فعلی عربستان سعودی در زمانی که حاکم ریاض بوده با اسحاق رابین نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی تماس هایی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مقامات آمریکایی با نتانیاهو و فرد نزدیک به بن سلمان در قدس اشغالی

دیدار مقامات آمریکایی با نتانیاهو و فرد نزدیک به بن سلمان در قدس اشغالی