مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-25سياسي

فعال سازی تیم های عملیاتی نظارتی در محلات اردبیل از امروز


استاندار اردبیل از فعال سازی تیم های عملیاتی نظارتی و حمایتی از سوی فرمانداران در محلات همزمان با اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی از امروز در محلات استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر بهنام جو در نشست ویدئو کنفرانسی با فرمانداران استان اردبیل، نظارت محله محور با همکاری ناحیه های مقاومت را از جمله مأموریت های تیم های نظارتی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: کنترل مراسم خانوادگی به صورت محله ای، آگاه سازی خانواده ها به خصوص زنان خانه دار و بازنشسته ها برای پرهیز از همنشینی ها و رعایت نکات بهداشتی از سوی تیم های نظارتی باید عملیاتی شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر فعال سازی تیم های نظارتی محله ای از چهارشنبه در شهرستان های استان، افزود: در راستای تشکیل این تیم ها از سایر حوزه ها از جمله شهرداری ها و نواحی مقاومت بسیج نیز کمک گرفته شود.

وی بیان کرد: تیم های نظارتی با مراجعه به درب منازل و ایجاد فضای رقابتی بین محلات یک منطقه می توانند در راستای کاهش عوامل خطرزای کرونا و کاهش تعداد مبتلایان محله ای تأثیرگذار باشند.

بهنام جو در ادامه به تکمیل و تجهیز نقاهتگاه ها در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، پارس آباد و گرمی اشاره کرد و گفت: در جریان اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی تمام حوزه ها از جمله سپاه و بسیج، کادر بهداشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی تیم های عملیاتی نظارتی در محلات اردبیل از امروز

فعال سازی تیم های عملیاتی نظارتی در محلات اردبیل از امروز