مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-25پزشكي

بستری بیماران کرونایی در اتاق زایمان کذب است


متخصص زنان و زایمان بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان ابرکوه موضوع بستری شدن بیماران کرونایی در اتاق زایمان بیمارستان را تکذیب کرد.

- ایسنا/یزد متخصص زنان و زایمان بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان ابرکوه موضوع بستری شدن بیماران کرونایی در اتاق زایمان بیمارستان را تکذیب کرد.

دکتر منصوره کبودساز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این باره اظهار کرد: با توجه به بحران کرونا که در ماه اخیر با آن مواجه بودیم، این روزها برخی شایعات در مورد اتاق زایمان بیمارستان ابرکوه مبنی بر بستری بیماران کرونایی در این بخش به دلیل کمبود تخت های بستری مطرح می شود که صحت ندارد و بانوان باردار اطمینان خاطر داشته باشند که هیچ بیمار کرونایی در اتاق زایمان بستری نخواهد شد.

وی با بیان این که حتی موارد مشکوک را هم در اتاق زایمان بستری نمی کنیم، تصریح کرد: بانوان باردار در صورت مشکوک بودن به کرونا در بخش ویژه بیماران کرونایی بستری می شوند.

کبودساز خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت هایی که برای رفتن به مرکز استان اعمال می شود، تمام تمهیدات لازم در اتاق زایمان ابرکوه اندیشیده شده تا بانوان باردار با خیال راحت، یک زایمان موفق داشته باشند، حتی جراحی های اورژانسی و مورد نیاز نیز در اتاق عمل بیمارستان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بیماران کرونایی در اتاق زایمان کذب است

بستری بیماران کرونایی در اتاق زایمان کذب است