مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-25اقتصادي

ساعت کار کارمندان شناور می شود؟


مرگهای بیش از 400 تایی کرونا و رکوردشکنی های پی در پی بیماری در کشور، منجر به اعمال محدودیت هایی شدیدتر از اول آذر ماه شد، اما همچنان شلوغی مترو و وسایل حمل و نقل عمومی به علت تردد کارمندان، - مساله ساز است و بر همین اساس پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارکنان مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعمال محدودیتهای جدید کرونایی یعنی محدودیت دو هفته ای در فعالیت مشاغل غیرضرور در شهرهای قرمز و محدودیت تردد از ساعت 21 تا 4صبح، ظاهرا نتایج اولیه مثبتی داشته و رضایت نسبی مسوولان امر را نیز دارد.

از طرفی گویا اعمال این محدودیتها، حساسیت در مردم را نیز بیشتر کرده؛ چراکه رعایت پروتکلهای بهداشتی که از حدود نیمه خرداد به تدریج کمرنگ و کمرنگ تر شده بود و در برخی شهرها به زیر 50 درصد و پایین تر از آن رسیده بود، اکنون و به اذعان دکتر علیرضا رییسی - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به حدود 85 تا 90 درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است.

در همین راستا و بر اساس اعلام دکتر علیرضا زالی – فرمانده مقابله باکرونا در پایتخت، میزان ترددهای درون شهری بیش از 59 درصد در ساعات روز و 70 درصد در ساعت 21 تا 4 صبح کاهش یافته است و هرچه از آغاز اعمال محدودیت ها می گذرد، شرایط مطلوبتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار کارمندان شناور می شود؟

ساعت کار کارمندان شناور می شود؟