مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-25پزشكي

کرونا تقریبا تمام ارگان های بدن را درگیر می کند/ کاهش شنوایی، جدیدترین علامت


یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: جدیدترین علامتی که درباره کرونا ذکر می کنند، کاهش شنوایی است و حتی ممکن است اولین علامت ابتلاء باشد.

- ایسنا/کرمان یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: جدیدترین علامتی که درباره کرونا ذکر می کنند، کاهش شنوایی است و حتی ممکن است اولین علامت ابتلاء باشد.

دکتر میثم یوسفی در گفت وگو با ایسنا درباره بروز علائم مختلف در بیماران مبتلا به کرونا اظهار کرد: کرونا تقریبا تمام ارگان های بدن را درگیر می کند.

علائم آن کاملا سیستمیک است و ویروس صرف تنفسی نیست و غیر از ریه و قسمت های فوقانی دستگاه تنفسی، ممکن است هر ارگان دیگری را درگیر کند.

وی افزود: این موارد به معنی این نیست که همه اتفاقات در یک فرد می افتد اما جزو علائمی است که ویروس می تواند در افراد مختلف ایجاد بکند و همه چیز بستگی به شرایط ویروس، تعداد ویروس، واکنش سیتسم ایمنی بدن و نوع پیشرفت بیماری دارد.

یوسفی تصریح کرد: در روزهای اول که بیماری آغاز می شود تا اواخر هفته دوم همچنان ممکن است علائم جدید و شکل جدیدی از علامت ها را در افراد ببینیم و این تجربه ای است که منتقل می شود و افراد بیان می کنند بارها حالت بهبود پیدا کرده و بعد به شکل جدید علائم جدیدی بروز می دهد و ممکن است این بار علائم کاملا متفاوت با علائم روزهای قبل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تقریبا تمام ارگان های بدن را درگیر می کند/ کاهش شنوایی، جدیدترین علامت

کرونا تقریبا تمام ارگان های بدن را درگیر می کند/ کاهش شنوایی، جدیدترین علامت