مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-25سياسي

استمرار فعالیت فرهنگی با رعایت اصول بهداشتی در مساجد ضروری است


رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات به ضرورت احیای مساجد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: محله ای که مسجد آن تعطیل باشد، - عملاً نمی توان کارهای فرهنگی در آن انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در کنار اشاره به سه حوزه اصلی اقتصاد، امنیت و فرهنگ، بر ضرورت توجه مبلغان به تغییر شرایط زمانی و نیاز به تلاش هوشمندانه در کارهای فرهنگی تأکید دارند و ما نیز باید فعالیت های فرهنگی خود را با نیازها و شرایط جامعه تنظیم کنیم.

شریعتمداری تصریح کرد: شیوه حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی از گروه های تبلیغی تغییر کرده است.

در گذشته بعد از هر مناسبت عمومی و برگزاری فعالیت های فرهنگی از گروه های تبلیغی حمایت می شد، اما این حمایت هم اکنون باید هدفمندتر انجام شود.

رییس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات ادامه داد: از این به بعد طرح هایی که گروه های تبلیغی برای فعالیت های فرهنگی دارند یا انجام داده اند را به دفتر تبلیغات اسلامی ارائه می دهند و بعد از بررسی این طرح ها، حمایت ها برای عملیاتی کردن آن صورت می گیرد.

وی تبلیغ در فضای مجازی را امری مهم دانست و افزود: در 9 ماه اخیر که کشور با ویروس کرونا مواجه بود، استفاده از فضای مجازی در بین مردم بیشتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار فعالیت فرهنگی با رعایت اصول بهداشتی در مساجد ضروری است

استمرار فعالیت فرهنگی با رعایت اصول بهداشتی در مساجد ضروری است