مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-25سياسي

اهتمام معاونت اجتماعی سپاه بر کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی


فریضه امر به معروف و نهی از منکر، پیشگیری از اعتیاد و طلاق، رفع فقر و محرومیت زدایی و محله محوری در رفع و کاهش آسیب های اجتماعی مهمترین اقدامات سپاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید احمد جعفری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله برنامه های محوری معاونت اجتماعی سپاه است، گفت: وظایف معاونت اجتماعی سپاه با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر کاهش به موقع آسیب های اجتماعی در 4 عرصه برنامه ریزی شده که یکی از این عرصه ها امر به معروف و نهی از منکر است.

معاون اجتماعی سپاه قم با اشاره به اینکه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله بیش از 1 سال است که راه اندازی شده و ضابطان بسیج پس از آموزش در این قرارگاه فعالیت می کنند، افزود: آمرین به معروف به صورت مستمر در برخی از میادین و خیابان های پرتردد شهر با برنامه های ابتکاری مانند رفتار مهربانانه و برپایی میز مهربانی، افرادی که در حوزه عفاف و حجاب رفتارهای هنجارش کنانه بروز می دهند را با اهدا هدیه های فرهنگی تبیین می کنند و طلاب خواهر نیز به عنوان مشاور اعتقادی در کنار گروه های تذکر لسانی قرار گرفته که مؤثر بوده است.

وی با تأکید بر وظیفه طلاب بسیجی برای رفع شبهات در حوزه عفاف و لزوم برخورد سنجیده با افرادی که اظهار به بدحجابی دارند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام معاونت اجتماعی سپاه بر کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی

اهتمام معاونت اجتماعی سپاه بر کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی