مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-25سياسي

مبتلایانِ کرونا چگونه شناسایی می شوند؟


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه به تشریح چگونگی اجرای طرح قرنطینه هوشمند در سطح جامعه پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه به تشریح چگونگی اجرای طرح "قرنطینه هوشمند" در سطح جامعه پرداخت.

شهریار بهنیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شرایط نامناسب کرونا و ضرورت کنترل و پیشگیری از گسترش این بیماری، گفت: در همین راستا یکی از برنامه هایی که در ستاد کرونا به تصویب رسیده اجرای طرح قرنطینه هوشمند است.

این مسئول با اشاره به فعالیت سامانه 4030 وزارت بهداشت، گفت: در این سامانه اطلاعات تمام مبتلایان کرونایی ثبت شده و نهادها و ادارات مختلف با توجه به فراهم شدن امکان دسترسی به این سامانه، می توانند قبل از ارائه هرگونه خدمت به مراجعین، از طریق این سامانه استعلام گرفته و با شناسایی بیماران کرونایی از ارائه خدمت به آنها خودداری کنند.

وی افزود: هر فرد مبتلا باید در قرنطینه بماند و از حضور در سطح جامعه خودداری کند، بنابراین باتوجه به فراهم شدن امکان دسترسی به این سامانه ادارات مختلف از ارائه خدمت به این افراد خودداری می کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه افزود: سیستم حمل و نقل مانند اتوبوسرانی، قطار و شرکت های هواپیمایی هم به این سامانه متصل هستند و با گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایانِ کرونا چگونه شناسایی می شوند؟

مبتلایانِ کرونا چگونه شناسایی می شوند؟