مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-25اقتصادي

بارندگی ها در زنجان 22 درصد کاهش دارد


مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از اول مهرماه سالجاری چهارم آذرماه بیش از 41 میلی متر بارش دراستان زنجان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش دارد.

- محمد رضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به میزان بارش ها دراستان زنجان اشاره کرد و گفت: از اول مهرماه سالجاری تا چهارم آذرماه بیش از 41 میلی متر بارش دراستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش دارد.

وی اظهار کرد: این میزان بارش هم دراستان نسبت به میانگین بلند مدت 27 درصد کاهش دارد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: طی این بازه زمانی شهرستان طارم با 55 میلی متر بیشترین بارش ها را داشته و شهر زنجان هم با 34 میلی متر کمترین بارش در استان را به خود اختصاص داده است.

رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آورشد: از اواخر روز پنجشنبه سامانه بارشی وارد استان شده و تا روز دوشنبه هفته آینده فعال خواهد بود و در ارتفاعات بارش ها به صورت برف خواهد بود.

وی ابراز کرد: بارش ها طی دو هفته آینده در مناطق شمال شرقی استان پنج تا 10 میلی تر خواهد بود و دربهمن ماه هم در مناطق غربی بارش ها محسوس خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: بارندگی ها در اسفند ماه سالجاری در حد نرمال خواهد بودو دمای هوای استان هم طی مهرماه و آبان ماه یک درجه سانتی گراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی ها در زنجان 22 درصد کاهش دارد

بارندگی ها در زنجان 22 درصد کاهش دارد