مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-25سياسي

قانون و آلونک نشینان؛ حمایت یا برخورد؟


گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ محمد حمید شهریور دانشجوی کارشناسی حقوق در یادداشتی نوشت: متاسفانه در روز های اخیر باز هم شاهد واقعه دردناک تخریب آلونک­های محقر مستضعفین بودیم.

- آیا ساکنین این خانه ­ها از روی شکم سیری و انگیزه سودجویانه دست به این اقدام غیرقانونی می­ زنند؟ آیا دولت و نهادهای حمایتی به وظیفه ذاتی و قانونی خود در قبال تامین مسکن مستضعفین جامعه عمل کرده ­است؟ آیا در مواجهه با ساخت و سازهای غیرقانونی ساختمان­های مجلل و شبه کاخ نیز شاهد این گونه برخوردهای محکم و خشن، از سوی عوامل قانونی هستیم؟ گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ محمد حمید شهریور دانشجوی کارشناسی حقوق در یادداشتی نوشت: متاسفانه در روز های اخیر باز هم شاهد واقعه دردناک تخریب آلونک­های محقر مستضعفین بودیم.

اینبار در بندرعباس.

قصه پر غصه ­ای که در قضایای آسیه پناهی، غیزانیه و روستای ابوالفضل نیز شاهدش بودیم.

برخورد سخت و و زننده عوامل شهرداری با ساکنین این آلونک ها و مشاهده ضجه و درماندگی ساکنین، قلب هر انسان باوجدانی را به درد می­آورد.

در غیرقانونی بودن ساخت این خانه ­ها و قرارگیری آن ها در اراضی ملی شکی نیست؛ اما در این قضایا پاسخ به چند پرسش اساسی ضروری است: آیا ساکنین این خانه ­ها از روی شکم سیری و انگیزه سودجویانه دست به این اقدام غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون و آلونک نشینان؛ حمایت یا برخورد؟

قانون و آلونک نشینان؛ حمایت یا برخورد؟