مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-25سياسي

معلمان در شناساندن نماز به دانش آموزان تلاش کنند


امام جمعه شهرستان ملایر در برنامه پیش اجلاس نماز دانش آموزی این شهرستان به بیان آثار و برکات نماز و روش های نهادینه کردن آن در دل دانش آموزان پرداخت.

- ایسنا/همدان امام جمعه شهرستان ملایر در برنامه پیش اجلاس نماز دانش آموزی این شهرستان به بیان آثار و برکات نماز و روش های نهادینه کردن آن در دل دانش آموزان پرداخت.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در این پیش اجلاس که به صورت بر خط در بستر شبکه شاد برگزار شد، با بیان اینکه نماز ذکر خداوند است، گفت: ذکر خدا آرامش قلبی به دنبال دارد و هدایت و رستگاری و رهایی از پلیدی ها و زشتی ها را به انسان هدیه می دهد.

وی نماز را از زیباترین اعمال انسانی و کلید حل بسیاری از مشکلات برشمرد و تصریح کرد: بدون توسل به نماز نمی توان از آلودگی ها و آسیب های اجتماعی مصون ماند و در واقع تنها راه نجات مردم از این آسیب ها توجه به نماز است.

برقراری رفتن برکت عمر را از عواقب سبک شمردن نماز دانست و افزود: ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز نه تنها موجب جلوگیری از آسیب های اجتماعی می شود بلکه صداقت و درستکاری را نیز در جامعه رواج می دهد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که نماز را سبک بشمارد، هر چقدر هم که درآمد داشته باشد، سر ماه معطل است پس چون نماز مایه حیات و تکامل انسان و طبق روایات شاه کلید است، والدین و مربیان باید مانند یادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان در شناساندن نماز به دانش آموزان تلاش کنند

معلمان در شناساندن نماز به دانش آموزان تلاش کنند