مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:102020-11-25سياسي

لزوم تکمیل بانک اطلاعات رانندگان و خودروهای سنگین


باید بانک اطلاعاتی رانندگان و خودروهای سنگین و نیمه سنگین استان پیش از شروع فصل سرما تکمیل شود.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: باید بانک اطلاعاتی رانندگان و خودروهای سنگین و نیمه سنگین استان پیش از شروع فصل سرما تکمیل شود.

فتح الله حقیقی شب گذشته (4 آذرماه) در جلسه مدیریت بحران استان که در استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اقداماتی که سال گذشته در راستای مدیریت بحران در استان انجام شده بود، اظهار کرد: یکی از نتایج اقدامات به موقع و موثری که در راهداری زمستانی و مدیریت بحران انجام شد، سبب شد در روز انتخابات صندوق رای با وجود برف موجود در مسیر، به همه روستاهای دوردست و صعب العبور برسد.

وی از قرارگیری استان زنجان در بین چهار استان برتر در حوزه مدیریت بحران خبر داد و افزود: پارسال اطلاعاتی در رابطه با خودروهای سنگین موجود در استان گردآوری شد که انتظار می رود این اطلاعات امسال به صورت بانک اطلاعاتی تکمیل شود که باید شامل اطلاعات خودروهای سنگین و نیمه سنگین همه ادارات و دستگاه های دولتی و خصوصی استان باشد تا بضاعت استان پیش از شروع برف و سرما مشخص شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید وضعیت منابع انسانی و امکانات انبارداری استان مشخص شود، ادامه داد: متاسفانه در شرایط کنونی که نیاز مبرمی به فعالیت جمعیت هلال احمر دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل بانک اطلاعات رانندگان و خودروهای سنگین

لزوم تکمیل بانک اطلاعات رانندگان و خودروهای سنگین