مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:102020-11-25اقتصادي

50 هزار بسته معیشتی در فارس توزیع می شود/ کشف 42 میلیارد تومان کالای احتکار شده


50 هزار بسته معیشتی همزمان با سالروز تشکیل بسیج در فارس توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار یدالله بوعلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: طی روزهای اخیر و پس از انعقاد تفاهم نامه با دادگستری، تعزیرات و جهاد کشاورزی بیش از 42 میلیارد تومان کالاهای اساسی که احتکار شده بود کشف شده اند.

وی گفت: بسیج یک فرهنگ است و در یک ساختار خلاصه نمی شود، این فرهنگ ریشه در دین و باور قرآن دارد و بسیج هر جا و در هر عرصه ای که نیاز باشد برای خودش کار تعریف می کند و وارد می شود.

وی با بیان اینکه از نظر شکلی نیز تشکیل بسیج ده ها میلیونی مدنظر بوده که الحمدلله این شکل گرفته و امروز شاهدیم بسیج در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده و نقش آفرینی می کند، گفت: پایگاه های مقاومت، یگان های رزم، حضور بسیجیان در مرزها و 22 قشر تخصصی مانند دانشجویی، اصناف، هنرمندان، کارگری و گروه های جهادی از جمله بخش های مختلف بسیج هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بسیج باید خودش را برای مقابله با هر مسئله ای آماده کند و ظرفیت های مردم و جامعه را بشناسد، افزود: بسیج مبتنی بر همه ظرفیت های مردم است و تمام سازمان هایی که مسئولیت و وظیفه ای بر عهده دارند اگر در انجام آن مسئولیت با مسئله و مشکل مواجه باشند بسیج به کمک آنان می آید، وی با تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار بسته معیشتی در فارس توزیع می شود/ کشف 42 میلیارد تومان کالای احتکار شده

50 هزار بسته معیشتی در فارس توزیع می شود/ کشف 42 میلیارد تومان کالای احتکار شده