مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:002020-11-25سياسي

پیشنهاد یک اصولگرا به رییسی و قالیباف برای انتخابات 1400


بیادی فعال سیاسی اصولگرا با مطرح کردن دو سناریو برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 به رییسی و قالیباف توصیه کرد که کمک کنند تا افرادی شایسته، انقلابی و دلسوز مردم وارد صحنه رقابت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، خبرآنلاین نوشت: چهره سیاسی اصولگرا می گوید: در نتیجه انتخابات آمریکا بعد از پیروزی بایدن، بسیاری از کارشناسان سیاسی معتقدند که معادلات رقابت 1400 دست خوش تغییرات خواهد گردید.

حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه آیا انتخابات آمریکا بر فضای داخلی و انتخابات ریاست جمهوری ایران تاثیر می گذارد، گفت: اگرچه سیاست خارجی در این چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل زورگویی های استکبار جهانی مخصوصا آمریکا تغییر نکرده و فعلا هم تغییر نخواهد یافت؛ لیکن نسبت به تصمیمات دولت های مستقر آنان در دوره های مختلف استراتژی و برنامه های مختلفی را داشته ایم که در این دوره هم حتما استراتژی متاوتی نسبت به دوران دولت ترامپ ملعون خواهیم داشت.

وی با اشاره نارضایتی های مردم از شرایط معیشتی و اقتصادی کشور ادامه داد: با توجه به شرایط روز کشورمان و نارضایتی مردم از اوضاع سیاسی، اقتصادی، بی تدبیری مدیریت های اجرایی در اداره کشور و گرانی های روزافزون و بی منطق؛ هنوز فضای کشورمان انتخاباتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد یک اصولگرا به رییسی و قالیباف برای انتخابات 1400

پیشنهاد یک اصولگرا به رییسی و قالیباف برای انتخابات 1400