مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-25اقتصادي

فساد و رانت در واردات و صادرات «محصولات کشاورزی»، بازار را به هم ریخته است


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود فساد و رانت در حوزه واردات و صادرات محصولات کشاورزی کشور، گفت: این امر موجب به هم ریختگی بازار و افزایش سرسام آور قیمت محصولات کشاورزی و دامی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رشیدی در دیدار اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با رییس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی، اظهار داشت: متاسفانه در کشور عمدتا صنعتگران به عنوان تنها تولیدکنندگان شناخته می شوند و این درحالی است که بیشترین تولیدات کشور در حوزه کشاورزی است.

وی تصریح کرد: کشاورزان بزرگ ترین تولیدکنندگان کشور هستند و بخش عمده تولید ناخالص ملی را محصولات کشاورزی و دامی تشکیل می دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر به دنبال حمایت از تولید و ایجاد رونق و جهش تولید هستیم باید از کشاورزان به عنوان بزرگ ترین تولیدکنندگان کشور حمایت کنیم.

وی در ادامه بر اصلاح سیاست گذاری حوزه صادرات و واردات محصولات کشاورزی تاکید کرد و افزود: متاسفانه در حال حاضر شاهد ایجاد رانت و فساد در این حوزه هستیم و همین امر موجب به هم ریختگی بازار محصولات کشاورزی کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد و رانت در واردات و صادرات «محصولات کشاورزی»، بازار را به هم ریخته است

فساد و رانت در واردات و صادرات «محصولات کشاورزی»، بازار را به هم ریخته است