مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-25سياسي

طراحی برای مقابله با تحریم ها تنها در سایه فهم دقیق از این مسئله میسر است


‏سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: واقعیت این است که هرگونه طراحی و برنامه ریزی برای مقابله با تحریم ها تنها در صورتی ممکن است که فهم درست و دقیقی از این مسیٔله داشته باشیم.

- ‏درس واقع گرایی در سیاست خارجی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمان خبرگزاری فارس، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس طی یادداشتی عنوان کرد که واقعیت این است که هرگونه طراحی و برنامه ریزی برای مقابله با تحریم ها تنها در صورتی ممکن است که فهم درست و دقیقی از این مسیٔله داشته باشیم.

متن کامل یادداشت سخنگوی کمیسیون اصل نود به شرح زیر است: تاکید ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی ⁧‫اقتصادی‬⁩ مبنی بر اینکه موضوع تحریم ها به عنوان یک واقعیت تلخ نه از مسیر مذاکره چندین ساله که یکبار امتحان شده، بلکه تنها با خنثی سازی و غلبه بر آنها رفع خواهد شد، یک نگاه واقع گرایانه در اقتصاد و سیاست خارجی است.

‏واقعیت این است که هرگونه طراحی و برنامه ریزی برای مقابله با تحریم ها، تنها در صورتی ممکن است که فهم درست و دقیقی از این مسیٔله داشته باشیم.

شناخت صحیح از پدیده ⁧‫تحریم‬⁩، مردم و مسیٔولان کشور را در کاهش اثرات آن در کوتاه مدت، میان مدت و از بین بردن آن در بلندمدت یاری خواهد رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی برای مقابله با تحریم ها تنها در سایه فهم دقیق از این مسئله میسر است

طراحی برای مقابله با تحریم ها تنها در سایه فهم دقیق از این مسئله میسر است