مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-25سياسي

همراهی مردم برای خروج سلسله از وضعیت قرمز


بسیاری از کسبه، بازاریان و شهروندان در بحث محدودیت ها همراهی خوبی داشته اند.

- ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری سلسله می گوید: بسیاری از کسبه، بازاریان و شهروندان در بحث محدودیت ها همراهی خوبی داشته اند.

افشین ترکارانی چهارم آذرماه، با اظهار رضایت از همراهی مردم با محدودیت های کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: سلسله به همراه خرم آباد و بروجرد سه شهرستان با وضعیت قرمز در لرستان هستند که برای خروج از این وضعیت به همراهی مردم نیاز داریم.

وی ادامه داد: بسیاری از کسبه، بازاریان و شهروندان نیز در بحث محدودیت ها همراهی خوبی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

ترکارانی با بیان اینکه برخی از کسبه نیز همچنان بدون توجه به محدودیت ها خواهان فعالیت هستند، تصریح کرد: در این راستا بیش از 40 واحد صنفی به سبب تخطی از ساعت کاری و محدودیت ها پلمب شده اند.

سرپرست فرمانداری سلسله تأکید کرد: شرایط این شهرستان ایجاب می کند که محدودیت ها به طور کامل اجرا شود تا از وضعیت قرمز شویم.

وی اضافه کرد: در این راستا گشت های بازرسی به طور کامل در سطح شهرستان فعال هستند و با متخلفان بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می شود.

ترکارانی با تاکید بر ممانعت از ورود خودروها با پلاک غیربومی و حضور گشت ها در ورودی های این شهرستان، افزود: در راستای اجرای مصوبه ممنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم برای خروج سلسله از وضعیت قرمز

همراهی مردم برای خروج سلسله از وضعیت قرمز