مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-25سياسي

پدران الگوی کدام رفتار دختران هستند؟


برخلاف تصور بسیاری از افراد دختران در کودکی بخش اعظمی از شخصیت خود را از پدرانشان دریافت کرده و اقتدار، اعتماد به نفس، - ایسنا/لرستان یک روانشناس بالینی گفت: برخلاف تصور بسیاری از افراد دختران در کودکی بخش اعظمی از شخصیت خود را از پدرانشان دریافت کرده و اقتدار، اعتماد به نفس، احساس امنیت، شجاعت و جامعه پذیری را از پدران خود می آموزند.

عباس دارایی در گفت وگو با ایسنا درباره نحوه ارتباط پدر و مادر با فرزندان اظهار کرد: نحوه رفتار دختر بچه ها با پدر و نوع رفتار مادر با پسر، ریشه های شخصیتی آن ها را شکل می دهد و درواقع هر چه رابطه و رفتار والدین با فرزند خود صحیح تر باشد آن ها در آینده در برخورد با همسر خود رفتار سنجیده تری نشان می دهند.

وی تصریح کرد: برخلاف تصور بسیاری از افراد دختران در کودکی بخش اعظمی از شخصیت خود را از پدرانشان دریافت می کنند، اقتدار، اعتماد به نفس، احساس امنیت، شجاعت و جامعه پذیری را از پدران خود می آموزند، چراکه قهرمان زندگی دختران در کودکی پدر است و هر چه رابطه آنها عمیق تر باشد این صفات در شخصیت کودک پررنگ تر می شود.

دارایی با بیان اینکه سلامت روان دختران در بزرگسالی نتیجه نوع رفتار پدر در کودکی آن هاست، افزود: بی شک اگر پدر فرزند دختر را از محبت پدرانه سیراب کند هرگز دختر در نوجوانی و جوانی احساس خلع ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدران الگوی کدام رفتار دختران هستند؟

پدران الگوی کدام رفتار دختران هستند؟