مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-25اقتصادي

/گزارش/ کتاب ها بنویسید از ناتوانی در ساخت کتابخانه


پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد سال 80 با حدود 8000 متر زیربنا در محوطه مصلی الغدیر کلنگ زنی و پنج سال بعد عملیات احداث آغاز شد و قرار بود در دو فاز ساخته شود.

- ایسنا/لرستان پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد سال 80 با حدود 8000 متر زیربنا در محوطه مصلی الغدیر کلنگ زنی و پنج سال بعد عملیات احداث آغاز شد و قرار بود در دو فاز ساخته شود.

این کتابخانه در لیست پروژه های اقتصاد مقاومتی نیز قرار داشت و بنا بود تا پایان خرداد 96 فاز نخست آن به بهره برداری برسد که این امر میسر نشد و پس از آن وعده های دیگری رسانه ای شد که هیچ کدام رنگ واقعیت به خود نگرفت.

این پروژه تا حالا مسئولان زیادی به خودش دیده و با اینکه وعده ها داده اند اما هیچ کدام موفق نشده روبان افتتاح را قیچی کنند.

پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد در سنوات اخیر درصد پیشرفت فیزیکی اش روی عدد 70 گیر کرده بود و مسئولان هر بار و هر سال این عدد را در زمان های مختلف اعلام می کردند و سال پیش با حذف سالن آمفی تئاتر از فاز نخست، پیشرفت 70 درصدی را رد کرد.

ساختمان اداری اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان نیز در فاز اول طراحی شده و این در حالی است که از سال 96 و به علت عدم مقاوم سازی(نشست و ترک خوردگی دیوار و سقف) کتابخانه حضرت مهدی(عج) کارکنان این اداره خانه به دوش شده و در مکان استیجاری مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/گزارش/ کتاب ها بنویسید از ناتوانی در ساخت کتابخانه

/گزارش/ کتاب ها بنویسید از ناتوانی در ساخت کتابخانه