مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-25بين الملل

استاد آمریکایی: جنگ، یک سناریوی کاملا بعید است


کارل کالتنتالر استاد دانشگاه آکران وقوع جنگ را یک سناریوی کاملا بعید می داند، اما یادآور می شود که «روند بهبود روابط ایران و آمریکا طولانی خواهد بود».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، استاد علوم سیاسی دانشگاه آکران آمریکا با تاکید بر عدم تاثیرگذاری بایدن بر بهبود کامل روابط میان ایران و آمریکا گفت: روند صلح با ایران طولانی است.

کارل کالتنتالر (Kaltenthaler,Karl) استاد علوم سیاسی دانشگاه آکران آمریکا است.

حوزه تخصصی وی علوم سیاسی، امنیت سیاسی، خشونت سیاسی و تروریسم است.

وی به صورت تخصصی در مورد کشورهای ایران، عراق، پاکستان و سوریه تحقیق و بررسی کرده است پیروزی بایدن قانع کننده بود سرکوب بخشی از رای دهندگان؛ دلیل عمده شکست ترامپ کارل کالتنتالر در ابتدا در مورد نتایج انتخابات آمریکا گفت: در حالی که ترامپ از پذیرش باخت در انتخابات امتناع می کند، این یک پیروزی کاملاً قانع کننده برای جو بایدن بود.

به طور کلی، جمهوری خواهان در انتخابات عملکرد ضعیفی نداشتند، اما دلیل بیشتر شکست ترامپ، مربوط به سرکوب کردن برخی از عناصر رای دهندگان جمهوری خواه، یعنی زنان و رای دهندگان با تحصیلات بیشتر است.

نتیجه انتخابات آمریکا احتمالا منجر به تغییر زیادی در رابطه با ایران نمی شود علاقه بایدن برای بازگشت به برجام واضح است این استاد دانشگاه اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد آمریکایی: جنگ، یک سناریوی کاملا بعید است

استاد آمریکایی: جنگ، یک سناریوی کاملا بعید است