مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:452020-11-25اقتصادي

اختراع یدک کش پیشرفته خودرو توسط جوان بسیجی با کاهش 50 درصدی قیمت


مخترع بسیجی ایلامی با حمایت های مادی و معنوی سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه امیرالمومنین(ع) استان توانسته دستگاه یدک کش پیشرفته خودرو با 50 درصد کمتر از قیمت نمونه های مشابه را اختراع و روانه بازار کند.

- خبرگزاری فارس- لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: نخبگان به عنوان یک منبع انسانی ارزشمند در کشور می توانند در رفع خلاهای ناشی از تحریم ها در صنعت و اقتصاد و کمک به ارتقاء سطح کیفی مواد تولیدی در کارخانه ها، ترویج خرید کالای ایرانی و در نتیجه تحقق شعار رونق تولید موثر باشند.

امروزه بسیاری از کشورهای دنیا، استانداردهای مشخصی را برای عملیات بکسل یا یدک کشیدن خودرو و سایر وسایل باری پیش بینی کرده اند، به نحوی که جنس بدنه، ادوات، تجهیزات و قوه ی محرکه  بکسل، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

میثم محمودی از نخبگان علمی جوان شهرستان ایلام و عضو خانه نخبگان بسیج استان، از مهارت های نوین فنی از جمله صنعت جوشکاری برخوردار است و در جدیدترین اختراع خود، دستگاهی روانه بازار  کرده که در یدک کشی و انتقال وسایل نقلیه آسیب دیده ای که  فاقد نیروی محرکه ی لازم داخلی جهت حرکت هستند بسیار مناسب عمل می کند.

توجه و اهمیت به مخترعان که می توانند تولید کنندگان خوبی در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی باشند باید در اولویت کار مسوولین و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع یدک کش پیشرفته خودرو توسط جوان بسیجی با کاهش 50 درصدی قیمت

اختراع یدک کش پیشرفته خودرو توسط جوان بسیجی با کاهش 50 درصدی قیمت