مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-25ورزشي

برگزاری آیین همدلی بر روی تاتامی/ توزیع بسته های معیشتی بین ورزشکاران کرمانشاه


رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه از توزیع بسته های معیشتی بین ورزشکاران کرمانشاه خبر داد و گفت: ضربه کرونا به مربیان و باشگاه های کاراته بسیار سخت بوده و متحمل خسارت های بسیار زیادی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جامعه کاراته کرمانشاه در لبیک به آیین همدلی و مساوات در برنامه با عنوان مقام معظم رهبری خیل عظیمی از اصناف مختلف ایران اسلامی اقدام به تهیه و توزیع کمک های معیشتی در رزمایش همدلی و مساوات کرده و در همین راستا، جامعه ورزش استان نیز می توانند با همدلی و همگرایی این کمک را گسترش داده و نقش موثری در ترویج این فرهنگ در جامعه ایفا کند.

وی یادآور شد: مربیان، داوران و ورزشکاران جامعه اقشاری هستند که همواره در راستای ایجاد غرور ملی و سلامت در ایران اسلامی تلاش کرده اند و انجام این اقدامات می تواند حس همدلی را در این عزیزان زنده کند.

گفتنی است، این مراسم با حضور مصطفی باباملکی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، سعید نصرالهی رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه، وحید نویدی مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، محمدرضا اختیاری مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه کرمانشاه و بهمن هدهدی فرمانده حوزه هفت کارمندی بسیج برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین همدلی بر روی تاتامی/ توزیع بسته های معیشتی بین ورزشکاران کرمانشاه

برگزاری آیین همدلی بر روی تاتامی/ توزیع بسته های معیشتی بین ورزشکاران کرمانشاه