مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:352020-11-25اقتصادي

کمبود 60 تنی تحویل مرغ به شهرستان ها توسط جهاد کشاورزی گیلان


رییس سازمان صمت گیلان عمده ترین مشکل در کمبود مرغ گیلان را عدم تأمین مناسب برشمرد و گفت: متأسفانه جهاد کشاورزی میزان 220 تن مرغ مصرفی در استان را به مراکز توزیع تحویل نداده و با کمبود 60 تنی در این خصوص مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام سازمان صمت در خصوص مقابله با خروج غیرمجاز مرغ از استان گیلان اظهار کرد: هر هفته جلسه ستاد تنظیم بازار در استان و یک روز در میان جلسه فرعی کارگروه برگزار و وضعیت بازار به طور دقیق رصد می شود.

وی از تکلیف کارگروه ستاد تنظیم بازار به جهاد کشاورزی در خصوص نظارت بر توزیع مرغ خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان گیلان، جهاد کشاورزی باید میزان 220 تن مرغ مصرفی در استان را بر اساس سرانه مصرفی از طریق کشتارگاه ها و تولیدکنندگان به شهرستان ها ارسال کند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان گیلان با اذعان به اینکه قیمت مرغ در گیلان کمتر از دیگر استان های کشور است، تصریح کرد: متأسفانه جهاد کشاورزی میزان 220 تن مرغ مصرفی در استان را به مراکز توزیع تحویل نداده و امروز که آمار تحویل مرغ از دیگر روزها بیشتر بوده تنها 162 تن مرغ تحویل و با کمبود 60 تنی در این خصوص مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 60 تنی تحویل مرغ به شهرستان ها توسط جهاد کشاورزی گیلان

کمبود 60 تنی تحویل مرغ به شهرستان ها توسط جهاد کشاورزی گیلان