مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:102020-11-25فناوري

اینترنت رایگان مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان فعال شد


با رایگان شدن اینترنت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان،تمام خدمات آموزشی این مرکز بدون هزینه مصرف اینترنت به کاربران ارائه خواهد شد.

- با رایگان شدن اینترنت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان،تمام خدمات آموزشی این مرکز بدون هزینه مصرف اینترنت به کاربران ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اعلام کرد که با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این پس، تمام خدمات آموزشی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بدون هزینه مصرف اینترنت به کاربران ارائه خواهد شد و کاربران می توانند به بیش از 240 عنوان درسی، در هر مکان و زمانی از شبانه روز، به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

این مرکز با هدف توسعه عدالت آموزشی، بستری را فرهم کرده تا علاقه مندان در هر نقطه از کشور، به بهترین منابع و برترین اساتید مطرح علمی دسترسی داشته باشند و از دروس ارائه شده در چهار زمینه معرفتی، مهارتی، سیاسی - فرهنگی و هنرورسانه استفاده کنند.

همچنین مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به عنوان بزرگترین سامانه آموزش مجازی کشور آمادگی دارد به همه مراکز علمی، سازمان ها و موسّسات مختلف، صفحه آموزش مجازی اختصاصی ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت رایگان مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان فعال شد

اینترنت رایگان مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان فعال شد