مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 04:052020-11-25پزشكي

هشدار سازمان نظام پزشکی مشهد درباره زایمان های لاکچری 9/9/ 99


رییس سازمان نظام پزشکی مشهد از برخورد قاطع این سازمان با زایمان های خارج از موعد و لاکچری 9آذر 99 خبر داد و گفت: در صورتی که هر کدام از مراکز درمانی و بیمارستان ها آمار تعداد زایمان و عمل سزارین شان در این روز خاص به طور غیر استاندارد افزایش یافته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرفه های بی امان آرام و قرار آرمین پسر بچه سه ساله نحیف و معصوم را بریده است، گریه را سر می دهد و مامان مامان گویان آغوش مادرش را می طلبد، مادری که دو سال قبل از سر چشم و هم چشمی و ناآگاهی سلامت و آینده فرزندش را فدای تاریخ تولد رُند و لاکچری کرد و حال با دیدن حال و روز طفل معصومش و رنج او در تنفس و جثه نحیف و رنجوری که هنوز بعد از سه سال نتوانسته آسیب تولد پیش از موعد آرمین را جبران کند به شدت پشیمان است.

او پشیمان از زایمان زودتر از موعد است آن هم فقط بخاطر اینکه به رقابت دختر خاله اش که با تغییر تاریخ سزارین، تاریخ تولد دخترش 96/6/6 بود.

  خودش اینطور می گوید: به سختی همسرم را راضی کردم بچه را دو هفته زودتر در 97/7/7 به دنیا بیاورم، حالا بچه کوچک من تنفسش به سختی است و هر بار نفسش می گیرد، می میرم و زنده می شوم.

بنا به گفته پزشکان این نقص و بیماری در دستگاه تنفسی آرمین کوچک، همچون تحفه تولد در تاریخ رند 97/7/7 تا پایان عمر به یادگار در جسم او باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان نظام پزشکی مشهد درباره زایمان های لاکچری 9/9/ 99

هشدار سازمان نظام پزشکی مشهد درباره زایمان های لاکچری 9/9/ 99