مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 03:552020-11-25سياسي

روحیه جهادی در تفکر بسیجی؛ از دفاع 8ساله تا مهار کرونا


شاید نقطه ممیزه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها در همین روحیه جهادی باشد که امکان تحقق مفاهیم انسانی چون ایثار، گذشت و مسئولیت پذیری اجتماعی را بیش از پیش تقویت می کند.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها ؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: بروکراسی اداری و فعالیت های خشک و چارچوب مند علی رغم یک نظم ظاهری، در مواقع بحرانی شاید بزرگ ترین عامل عدم پیشرفت در عرصه های مختلف یک جامعه باشد و گره ها را باز نکند.

روحیه بسیجی و نهاد بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عرصه آمد و امام بزرگوار با تاسیس بسیج و سپس رهنمودهای خود یک الگوی جدید و روحیه نوین را در اداره جامعه به همگان معرفی کرد.

این الگو در جنگ با تقدیم بیش از 85هزار بسیجی، خوش درخشید و بعدها هم در عرصه سازندگی و جنگ نرم به یکی از بازوهای پرتوان انقلاب اسلامی در مبارزه با دشمنان قسم خورده این آب و خاک تبدیل شد و حالا هم در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، جهادی و .

معجزه آفرین است.

  روحیه جهادی در تفکر بسیجی که رهبر انقلاب همواره در سال های گذشته بر آن تاکید دارد، در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی مور تاکید امام(ره) هم بوده ولی آنچه از بیانات آن امام سفرکرده برمی آید این است که ایشان بیش از توجه به مصادیق روز، سعی کردند مقوله جهادی از از ریشه ای ترین بخش آن تئوریزه و پایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی در تفکر بسیجی؛ از دفاع 8ساله تا مهار کرونا

روحیه جهادی در تفکر بسیجی؛ از دفاع 8ساله تا مهار کرونا