مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 03:502020-11-25سياسي

اقدام و تمایلی برای راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج دیده نمی شود


سیدافضل گنجی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کارخانه قند یاسوج یکی از قربانیان اجرای نادرست خصوصی سازی در استان کهگیلویه و بویر احمد بود که با حضور و مطالبه گری به هنگام هسته های مطالبه گری بسیج دانشجویی .

- گنجی مطرح کرد: بعد از صدور این رای قطعی و با توجه به وضعیت بد اقتصادی و کار در کشور و به تبع آن در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد انتظار راه اندازی مجدد این کارخانه و اضافه شدن آن به چرخه تولید استان و کشور می رود که این امر مهم مستلزم همکاری نهاد های مرتبط از جمله قوه قضاییه، بانک تجارت، اداره ثبت اسناد و شورای تامین استان است.

این فعال دانشجویی ادامه داد:، آنچه که در این مدت بعد از ابطال واگذاری به چشم می آمد، عدم هماهنگی نهاد های مربوط و عدم عزمی راسخ برای راه اندازی مجدد کارخانه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: باید توجه داشت که کارخانه قند یاسوج با برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی به منابع تامین مواد اولیه از جمله مزارع چغندر و نیشکر می تواند در کوتاه مدت به سود دهی مناسب دست یابد؛ لذا شرایط فوق بحرانی حاکم بر کارخانه صرفاً نشات گرفته از خصوصی سازی غلط و سوء مدیریت در این کارخانه است که این واحد صنعتی چند کاربردی را به واحدی بلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام و تمایلی برای راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج دیده نمی شود

اقدام و تمایلی برای راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج دیده نمی شود