مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 20:402020-11-24بين الملل

تکذیب توافق تشکیلات خودگردان درباره ورود به مسجد الاقصی


جنبش فتح ادعای رسانه های رژیم صهیونیستی درباره توافق تشکیلات خودگردان با تل آویو و رژیم های امارات و بحرین برای ورود اتباع این دو کشور عربی به مسجد الاقصی را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مسئول اطلاع رسانی جنبش فتح، اخبار رسانه‌های عبری زبان درباره توافق با تشکیلات خودگردان برای ورود اماراتی‌ها و بحرینی‌ها به مسجد الاقصی را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، «منیر الجاغوب» رییس دفتر اطلاع‌رسانی کمیته بسیج و سازماندهی جنبش فتح در گفتگو با پایگاه خبری روسیا الیوم گفت: «اخبار حاکی از هماهنگی با رام الله برای ورود بحرینی‌ها و اماراتی‌ها به مسجد الاقصی جعلی و بی اساس است.

»روزنامه عبری زبان «اسراییل هیوم» ادعا کرده بود که توافقی میان تشکیلات خودگردان، امارات و بحرین و اردن حاصل شده که به موجب آن برای ورود اتباع امارات و بحرین به مسجد الاقصی از طریق در‌های هفت گانه مسجد که مسلمانان از آنجا وارد مسجد می‌شوند، برنامه ریزی‌های خاص انجام شود و «باب المغاربه» هم برای گردشگران و یهودیان باقی بماند.

این روزنامه در ادامه مدعی شده بود که توافق برای تنظیم زمان ورود و خروج اتباع امارات وبحرینی به مسجد الاقصی به منظور پایان دادن به اختلافات و مشاجراتی است که اخیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب توافق تشکیلات خودگردان درباره ورود به مسجد الاقصی

تکذیب توافق تشکیلات خودگردان درباره ورود به مسجد الاقصی