مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-24سياسي

توزیع 750 هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان در اصفهان


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: توانستیم در کنار کمک به دانشگاه های علوم پزشکی در راستای کمک مؤمنانه 750 هزار بسته معیشتی، 2 میلیون پرس غذا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در مراسم آزادی 55 نفر از زندانیان عنوان کرد: بسیج یک فرهنگ است که اگر به درستی فهمیده و اجرا شود معجزاتی در سراسر دنیا خواهد داشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: ایده تمدن اسلامی در سراسر جهان همان مشارکت مردم در حکومت است که تنها بسیج می تواند این مردم را پای کار بیاورد، سایر دستگاه ها درگیر بودجه هستند اما بسیج نهادی چابک است که همواره رو به رشد و در مسیر کمک به جمهوری اسلامی بوده است.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) 9 ماه پس از پیروزی  انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و پس از آن بسیج توانسته همواره در جهت حفظ نظام فعالیت کند.

فدا افزود: حضور بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح این امکان را فراهم کرد که آحاد مردم با توجه به ظرفیت های خودشان در جبهه مشارکت کنند و این مشارکت از  دانش آموزان دبستانی که برای رزمندگان نامه نوشتند تا دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویان که نیروهای رزمی و فرماندهان را تشکیل می دهند دربرگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 750 هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان در اصفهان

توزیع 750 هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان در اصفهان