مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:552020-11-24اقتصادي

خط تغذیه پست 20/132 دیهوک تا دی ماه امسال آماده بهره برداری خواهد شد


مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای خراسان عنوان کرد: خط تک مداره 132 کیلوولت تغذیه پست دیهوک تا دی ماه امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خراسان، محمدجواد وکیلی با بیان اینکه طول این خط 70 کیلومتر است که برای تامین برق ناحیه دیهوک که منطقه ای صنعتی و گردشگری است، در نظر گرفته شده، اظهار کرد: دیهوک در میان مسیر سه استان کرمان، خراسان رضوی و یزد قرار دارد.

این منطقه به دلیل برخورداری از ظرفیت های مناسب، توسعه صنعتی پیدا کرده که به تبع نیازمند تامین انرژی لازم برای صنایع در آن احساس می شود و لازم است زیرساخت های انرژی آن توسعه یابد تا سایر زیرساخت ها نیز کم کم در این منطقه شکل گیرد.

  مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای خراسان با بیان اینکه زمان اجرای قرارداد این خط تقریبا 18 ماه بوده و در مجموع بالغ بر 28 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است، افزود: این پروژه حدود 88 درصد پیشرفت دارد و عملیات اجرایی آن تا دی ماه امسال به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در ایجاد خط 132 کیلوولت تک مداره طبس دیهوک از برج های بتنی پیش تنیده استفاده شده، خاطرنشان کرد: برج های بتنی پیش تنیده برای نخستین مرتبه است که در بخش فوق توزیع در کشور استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تغذیه پست 20/132 دیهوک تا دی ماه امسال آماده بهره برداری خواهد شد

خط تغذیه پست 20/132 دیهوک تا دی ماه امسال آماده بهره برداری خواهد شد