مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:152020-11-24اقتصادي

افتتاح سه سایت مخابراتی در جنوب فارس


سه سایت مخابراتی در 2 روستا و یک شهرک در شهرستان مُهر در جنوب فارس با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس سه سایت مخابراتی در 2 روستا و یک شهرک در شهرستان مُهر در جنوب فارس با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس به بهره برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: بیش از پنج میلیارد تومان برای احداث این سه سایت واقع در روستاهای چاهو، زیغان و شهرک امام خمینی شهرستان مهر از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، مهرداد سهرابی افزود: 91 واحد آموزشی در شهرستان مهر با اعتباری افزون بر 350 میلیون تومان هوشمندسازی شده که علاوه بر توزیع مودم رایگان، اینترنت یکساله رایگان نیز دریافت کرده اند.

او گفت: رومینگ بین اپراتوری 9 سایت روستایی این شهرستان شامل شهرک امام خمینی، جاه بیدو، چاه کبگان، قدمان، قلعه سرگاه، نوآباد، کریم آباد، کارون و چاه دروا نیز برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس درباره پوشش جاده ای محور اتوبان پارسیان_پارس جنوبی گفت: از محل اعتبارات وزارت ارتباطات، شرکت ایرانسل نیز اقدام به ایجاد یک سایت کرده که تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سه سایت مخابراتی در جنوب فارس

افتتاح سه سایت مخابراتی در جنوب فارس