مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:052020-11-24اقتصادي

25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین رفع تداخل شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اختلاف مالکیتی کشاورزان با یکدیگر و یا دستگاه های دولتی در سطح 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه در جلسه رفع تداخلات اراضی کشاورزی که با حضور کشاورز مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و اسدالهی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و اعضا برگزار شد با بیان اینکه 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین رفع تداخل شد، اظهار کرد: مشکل این اراضی در قالب 16 پلاک که مربوط به شهرستان های قزوین، تاکستان، ابیک، بویین زهرا و آوج بود که در کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان تعیین و تکلیف شد.

وی افزود: این اراضی بین بهره برداران و دیگر کشاورزان و یا دستگاه های دولتی اختلاف وجود داشت که با جلسات متعدد با رفع مشکل این اراضی به بهره برداران واگذار شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: رفع تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات یا زمین های کشاورزی مردم در سال های اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته و بسیاری از پرونده های موجود در این خصوص حل و فصل شده است.

خمسه بیان کرد: اجرای طرح هایی چون حدنگاری یا کاداستر و نقشه برداری هوایی از اراضی و سند دار کردن زمین های کشاورزی نقش مهمی در کاهش اختلافات و تداخلات اراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین رفع تداخل شد

25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین رفع تداخل شد