مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:002020-11-24اقتصادي

آغاز ثبت نام مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا در فارس


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: ثبت نام از متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا از امروز 4 آذر ماه آغاز شده و تا 11 آذر ماه 99 ادامه دارد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: ثبت نام از متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا از امروز 4 آذر ماه آغاز شده و تا 11 آذر ماه 99 ادامه دارد.

سهراب مختاری با بیان اینکه متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا در این استان می توانند از سه شنبه 4 آذرماه ثبت نام کنند، گفت: برای ثبت نام باید سرپرست خانوار کد ملی خود را از طریق سیم کارتی که به نام خودش است، به سرشماره 6369 ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، مختاری ادامه داد: همه سرپرستان خانواری که یارانه معیشتی می گیرند می توانند متقاضی این وام باشند و کد ملی خود را ارسال کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام از امروز آغاز شده است و تا سه شنبه 11 آذر ماه به مدت یک هفته ادامه دارد، گفت: پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوار ، اطلاعات از تاریخ 12 آذر تا 19 آذر ماه مورد پایش قرار گرفته و تا تاریخ 27 آذر به پیامک های دریافتی مشمول با سرشماره v.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا در فارس

آغاز ثبت نام مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا در فارس