مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 18:502020-11-24بين الملل

ائتلاف آمریکایی: تحرکات اخیر نیروهای ما از سوریه به عراق اقداماتی معمول است


فرمانده کل نیروهای ائتلاف بین المللی ضمن تکذیب عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه، خروج آنها از سوریه و ورود به عراق را در چارچوب اقدامات معمول دانست.

- فرمانده کل نیروهای ائتلاف بین المللی ضمن تکذیب عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه، خروج آنها از سوریه و ورود به عراق را در چارچوب اقدامات معمول دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، ائتلاف بین المللی امروز سه شنبه گفت که رفت و آمد اخیر نیروهای آمریکایی از سوریه به عراق در چارچوب تحرکات معمول انجام شد.

ژنرال کوین کوبسی ، فرمانده کل نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش، سرهنگ واین ماروتو ، سخنگوی ائتلاف بین المللی و کینو کبرییل ، سخنگوی نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در کنفرانسی مطبوعاتی در پایگاه نظامی آمریکا در حومه رمیلان در شمال شرق سوریه حضور داشتند.

ژنرال کوبسی در این کنفرانس گفت که ائتلاف بین المللی به حمایت از قسد پایبند است چرا که ماموریت مبارزه با داعش هنوز به پایان نرسیده است.

وی ضمن تاکید بر ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه و تکذیب عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه گفت که خروج اخیر نیروهای آمریکایی از سوریه به عراق بخشی از تحرکات معمول این نیروها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف آمریکایی: تحرکات اخیر نیروهای ما از سوریه به عراق اقداماتی معمول است

ائتلاف آمریکایی: تحرکات اخیر نیروهای ما از سوریه به عراق اقداماتی معمول است