مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 18:252020-11-24سياسي

جزییات سفر فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا به خراسان شمالی اعلام شد


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس با اشاره به برنامه سفر سردار محمد به این استان گفت: این سفر از صبح فردا با کلنگ زنی جاده بجنورد میامی آغاز و پس از سفر به اسفراین، - سید محمد پاکمهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به سفر فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا به خراسان شمالی اظهار کرد: این سفر از صبح فردا به مرکز استان آغاز شود و عصر چهارشنبه ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به جزییات این سفر تصریح کرد: سردار محمد پس از ورود به خراسان شمالی و دیدار با مسئولان ارشد استان، جهت کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی جاده بجنورد - میامی - تهران به محل عملیات عمرانی این پروژه در چند کیلومتری جاده بجنورد به اسفراین حضور پیدا می کند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه اجرای این پروژه از سوی قرارگاه خاتم الانبیا رنگ تحقق به وعده های پیشین اجرای این پروژه می بخشد، تصریح کرد: این پروژه از بجنورد تا شهرستان میامی در استان سمنان بالغ بر 260 کیلومتر جاده است که 92 کیلومتر آن به دست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا کشور اجرایی و احداث می شود.

وی ادامه داد: احداث این جاده علاوه بر فواید اقتصادی فراوان بر منطقه، آرزوی دیرینه مردم استان خراسان شمالی برای تسریع در رسیدن به مرکز کشور را محقق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا به خراسان شمالی اعلام شد

جزییات سفر فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا به خراسان شمالی اعلام شد