مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:402020-11-24سياسي

تبیین مفهوم بسیج و بسیجی


حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی در یادداشتی به مفهوم بسیج و بسیجی در سپهر اندیشه مقام معظم رهبری، حضرت آیه الله العظمی امام خامنهای(دام عزه) پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدرضا حسینی طی یادداشتی تحت عنوان تبیین مفهوم بسیج و بسیجی نوشت: ضمن تبریک هفته پربرکت بسیج به همه ملت بزرگ ایران، بسیجیان عالم و امام و مقتدای بسیجیان، حضرت امام خامنهای(ادام الله ظله الشریف) و تقدیم سلام و صلوات به ارواح مطهره شهدای عزیز بسیجی و امام شهیدان، خمینی کبیر(سلام الله علیه)، و طلب صحّت، سلامت، عافیت و بهترین اجر و پاداش برای جانبازان و ایثارگران ارجمند بسیج؛ مناسب اسب در این ایام نورانی، نگاه مجددی به مفهوم بسیج و بسیجی در سپهر اندیشه مقام معظم رهبری ، حضرت آیه الله العظمی امام خامنهای(دام عزه) داشته باشیم.

این کلمات متبرّک را، به تمام ملت بزرگ و بسیجی ایران عزیز اسلامی تقدیم نموده؛ امیدوارم سعادت بسیجیبودن در رکاب حضرت صاحب العصر و الزمان(ارواحنا فداه)، نیز نصیب همه گردد.

آمین تبیین مفهوم بسیج: ابتدا لازم است مفهوم بسیج را از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بررسی و تبیین نماییم: الف) بسیج، چه هست؟ بسیج‏ یعنی:‏ مجموعه‏ی بهترین عناصر یک کشور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مفهوم بسیج و بسیجی

تبیین مفهوم بسیج و بسیجی