مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:302020-11-24بين الملل

نامزدی نتانیاهو و بن زاید برای صلح نوبل!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد او و محمد بن زاید ، ولی عهد ابوظبی از طرف لرد دیوید تیمبل که خود برنده جایزه صلح نوبل است، - نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی و، ولی عهد ابوظبی که دستش به خون هزاران غیرنظامی یمنی آغشته است، از طرف یک برنده جایزه صلح نوبل برای دریافت این جایزه معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد او و محمد بن زاید ، ولی عهد ابوظبی از طرف لرد دیوید تیمبل که خود برنده جایزه صلح نوبل است، برای دریافت این جایزه نامزد شدند.

دفتر نتانیاهو افزود طبق قوانین کمیته جایزه نوبل نامزدی ای که از طرف یک دریافت کننده این جایزه انجام می شود، باید مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ ، تیمبل، وزیر اول پیشین ایرلند شمالی در سال 1998، به دلیل تلاش برای یافتن راه حلی صلح آمیز برای درگیری در ایرلند شمالی، برنده این جایزه شد.

بنابر این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و، ولی عهد ابوظبی به دلیل توافق عادی سازی روابط از طرف این فرد برای دریافت جایزه معرفی شده اند.

نامزدی نتانیاهو برای دریافت جایزه صلح نوبل در حالی است که رژیم اشغالگر اسراییل در مقابل چشم جهانیان هر روز به ارعاب و کشتار فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدی نتانیاهو و بن زاید برای صلح نوبل!

نامزدی نتانیاهو و بن زاید برای صلح نوبل!