مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:252020-11-24سياسي

بسیج و علوم پزشکی دو بال قدرتمند در مهار ویروس کرونا هستند


استاندار گیلان بسیج مردمی و دانشگاه علوم پزشکی در طرح شهید سلیمانی را دو بال قدرتمند در کنترل شیوع بیماری کرونا دانست و گفت: طرح شهید سلیمانی به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد مدیریت کرونا با محوریت بسیج مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز دکتر ارسلان زارع رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا استان با حضور در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام محله منظریه رشت، از روند ارائه خدمات بسیج جامعه پزشکی بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور آن ها قرار گرفت.

بسیج و علوم پزشکی دو بال قدرتمند در مهار ویروس کرونا با محوریت بسیج مطرح و در دستور کار قرار گرفت و فرایند اجرایی آن تا یک ماه دنبال خواهد شد.

زارع از فعالیت های ارزشمند سپاه و بسیج گیلان در اجرای طرح شهید سلیمانی ابراز خرسندی کرد و افزود: بسیج استان از آمادگی خوبی در اجرای طرح شهید سلیمانی دارد و همراهی این قشر مجاهد و پرتلاش نه تنها در این ماه بلکه در تمامی ادوار می تواند در کنترل نسبی بیماری اثرگذار باشد.

همراهی مردم در موفقیت طرح شهید سلیمانی بسیار اثرگذار است فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست از حضور قدرتمندانه سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: سپاه و بسیج میدانی طرح شهید سلیمانی را حدود 10 روزی هست که در استان اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج و علوم پزشکی دو بال قدرتمند در مهار ویروس کرونا هستند

بسیج و علوم پزشکی دو بال قدرتمند در مهار ویروس کرونا هستند