مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:202020-11-24فناوري

وقتی ارتباط تلفن همراه در منازل قلعه رییسی در دسترس نیست


یکی از مهمترین مشکلات امروز مردم چاروسا وضعیت خطوط تلفن همراه و اینترنت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، وجود اینترنت و خطوط تلفن پایدار یکی از خواسته های اساسی مردم است و زیربنای بسیاری از حوزه هاست.

اینترنت و خطوط تلفن پایدار یکی از ملزوماتی است است که این روزها برای هر زمانی مهمتر و اساسی تر برای مردم و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان است.

با وجود این پیشرفت ها در برخی از نقاط شهری و روستایی بخش چاروسای کهگیلویه گاهی شاهد مشکل آنتن دهی خطوط تلفن های همراه و عدم دسترسی به اینترنت هستیم که مردم به علت وجود چنین اختلالاتی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

این روزها شاهد بدترین وضعیت تلفنی و اینترنتی در چاروسا هستیم و به نحویی در چهار نقطه از چاروسا که قرار می گیریم چاروسا از وضعیت نامناسبی برخوردار است.

از وضعیت اینترنت که بگذریم وضعیت خطوط تلفن همراه در قلعه رییسی بسیار نامناسب است به نحویی که مدتی است در منازل مردم در مرکز شهر هم خطوط تلفن به درستی آنتن نمی دهد و مبجور هستند به بیرون منزل برای ارتباط حضور داشته باشند.

وضعیت اینترنت هم به نحویی است که باید به مکانی بسیار بالادست امکان برقراری اینترنت وجود دارد که سبب نگرانی مردم و به خصوص جوانان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ارتباط تلفن همراه در منازل قلعه رییسی در دسترس نیست

وقتی ارتباط تلفن همراه در منازل قلعه رییسی در دسترس نیست