مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:202020-11-24سياسي

طرح جدید مجلس برای فضای مجازی به کجا رسید؟


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی در جلسه این کمیسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ادامه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی در این کمیسیون خبر داد.

سیدجواد حسینی کیا درخصوص جلسه امروز این کمیسیون گفت: جلسه امروز کمیسیون با سه دستور برگزار شد که طی دستور نخست، اصلاح سه ماده در اساسنامه شرکت ملی گاز ایران به کمیسیون ارجاع شده بود که موضوع آن وظایف شرکت و اختیارات مدیرعامل بود که با اصلاحاتی تصویب شد.

وی افزود: دستور دوم نیز ادامه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی بود که به کمیته مربوطه ارجاع شد تا اصلاحات مورد نیاز در این طرح نیز انجام شود.

نماینده سنقر و کلیایی در پایان اظهار داشت: همچنین کمیته صنعت جلسه ای درخصوص صنعت خودرو داشتند و مباحث متعددی مطرح شد که در نهایت مقرر شد که اعضای کمیسیون نظرات اصلاحی خود را به کمیته ارائه دهند تا با انجام برخی اصلاحات طرح با اصلاحات و پختگی مناسبی به کمیسیون ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید مجلس برای فضای مجازی به کجا رسید؟

طرح جدید مجلس برای فضای مجازی به کجا رسید؟