مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:102020-11-24سياسي

وحدت و همدلی، رمز نجات کشور است


استاندار آذربایجان شرقی، وحدت و همدلی در بخش های مختلف را رمز اصلی حل مشکلات کشور دانست و بر همکاری ویژه تمامی مجموعه های مختلف با یکدیگر برای خدمت به مردم و به خصوص ریشه کن کردن بیماری کرونا تاکید کرد.

- محمدرضا پورمحمدی با حضور در محل فرماندهی سپاه عاشورا، فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت و اظهار کرد: حضور همه جانبه و قدرتمند اقشار مختلف مردم در تمامی عرصه های حساس و خطیر از اصلی ترین عوامل امنیت و اقتدار ایران اسلامی محسوب می شود.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی بسیجیان در فعالیت های مختلفی همچون اردوهای جهادی و رزمایش کمک مومنانه، بیان کرد: بسیج، همواره منشا خیر و برکت بوده و توانسته ماموریت های محوله خود را با دقت و موفقیت به سرانجام برساند.

استاندار آذربایجان شرقی در همین راستا ادامه داد: بدون شک، حضور این عزیزان در کارزار مبارزه با بیماری منحوس کرونا نیز موثر و ثمربخش خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تفاهم نامه مشترک وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مدیریت محله محور بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری ویژه و شبانه روزی دولت و نیروهای مسلح، شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا از جامعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و همدلی، رمز نجات کشور است

وحدت و همدلی، رمز نجات کشور است