مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:052020-11-24اقتصادي

کشف انبار مواد خوراکی و بهداشتی در مرودشت


مقداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی احتکار شده با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه ناحیه مرودشت کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، روغن خوراکی از جمله اقلام ضروری است که طی هفته های اخیر کمیاب شده و با افزایش قیمت آن، روزهای سختی برای مردم به وجود آمده است، به همین منظور با شناسایی و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان مرودشت و اشرافیت اطلاعاتی ، انباری در حاشیه شهر مرودشت شناسایی و اقلام احتکار شده از انبارها خارج شد.

فرمانده سپاه شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار فارس در این باره اظهار داشت: مردم عزیز و صبور ما اکنون در شرایط بد اقتصادی قرار دارند که در کنار آن با بیماری منحوس و مسئولان دلسوز قطعاً از این شرایط موجود اقتصادی عبور و به همت کادر درمان این بیماری را شکست خواهیم داد، اما افراد نباید از این آب گل آلود سوءاستفاده کنند.

این مقام مسئول از کشف بیش از 17 هزار بطری روغن مایع دو لیتری و 15 هزار پوشک بچه تاریخ گذشته  و 500 تن پیاز به ارزش چهار میلیارد تومان خبر داد و گفت: این طرح همچنان ادامه خواهد یافت و محتکران به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی با بیان این موضوع که (خبر از شما پیگیری از ما) خاطرنشان کرد: از مردم هم توقع داریم برای جلوگیری از تنش بازار و جلوگیری از کمبود نیازهای اساسی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار مواد خوراکی و بهداشتی در مرودشت

کشف انبار مواد خوراکی و بهداشتی در مرودشت