مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 17:002020-11-24بين الملل

دولت سودان درباره سفر هیئت صهیونیستی به خارطوم اظهار بی اطلاعی کرد


دولت سودان درباره سفر یک هیئت از رژیم صهیونیستی به خارطوم اظهار بی اطلاعی کرد در همین حال سودان تریبون گفت که اعضایی از شورای حاکمیتی سودان ترتیب سفر هیئت صهیونیستی را داده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل محمد صالح سخنگوی دولت سودان ادعا کرد که هیأت دولت سودان هیچ اطلاعی درباره سفر یک هیئت صهیونیست به کشورش ندارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که به دنبال تعهد اسراییل و سودان به برقراری روابط طبیعی با یکدیگر، یک هیئت اسراییلی عازم سودان شد.

اما سخنگوی دولت سودان در گفت وگو با پایگاه خبری سودان تریبون گفت: هیچ طرفی در کشور با ما درباره ورود هیأت اسراییلی هماهنگی نکرد و اصلا از اعضای این هیئت و طرفی که از آن دعوت و استقبال کرده است، خبری نداریم.

سودان تریبون به نقل از منابع آگاه خود آورده است که هیئت صهیونیستی با هماهنگی فرماندهان نظامی در شورای حاکمیتی سودان به این کشور سفر کرده است .

این پایگاه خبری سودانی نوشت: سودان هم با دنباله روی از امارات و بحرین از موافقت با برقراری روابط رسمی با تل آویو خبر داد تا سومین کشور عربی باشد که به تحریک آمریکا با  اسراییل سازش می کند؛ اما فرماندهان نظامی و غیرنظامی در دولت انتقالی سودان درباره سرعت و چگونگی پیشبرد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سودان درباره سفر هیئت صهیونیستی به خارطوم اظهار بی اطلاعی کرد

دولت سودان درباره سفر هیئت صهیونیستی به خارطوم اظهار بی اطلاعی کرد