مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 16:552020-11-24سياسي

تکلیف سپاه بر مشارکت فعالانه در اجرای طرح غربالگری گام چهارم


در نشست ستاد اجرایی طرح ملی شهید سلیمانی که بر اصل بیماریابی و حمایت از آسیب دیدگان کرونا اشاره دارد فرمانده سپاه گیلان بر مشارکت فعالانه و همه جانبه در تحقق اهداف آن تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نشست ستاد اجرایی طرح بزرگ و عملیاتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در جهت گام چهارم مبارزه با بیماری کووید 19 امروز با حضور سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مهندس سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، معاونین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین مسؤولان متناظر آن ها در شهرستان ها اعم از فرماندهان سپاه های نواحی، مدیران شبکه های بهداشت و همچنین روسای هلال احمر شهرستان ها در سالن علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

همه باید در تحقق اهداف طرح شهید سلیمانی مشارکت فعالانه داشته باشند فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست قدرت بسیج را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: بهداشت و درمان باید از ظرفیت بی نظیر بسیج در جهت مدیریت بیماری کرونا را بر عهده خواهند گرفت.

وی با تأکید بر اینکه همه ادارات و سازمان ها باید در طرح شهید سلیمانی مشارکت فعالانه داشته باشند، تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی هر جا که حوزه سلامت نیاز به همکاری داشته باشد عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف سپاه بر مشارکت فعالانه در اجرای طرح غربالگری گام چهارم

تکلیف سپاه بر مشارکت فعالانه در اجرای طرح غربالگری گام چهارم