مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 16:452020-11-24سياسي

ناجا با روحیه جهادی و تفکر بسیجی آماده خدمت است


فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: نیروی انتظامی با روحیه جهادی و تفکر بسیجی، آماده خدمت رسانی شبانه روزی به آحاد مردم در اقصی نقاط مختلف استان و دفاع از مرزهای ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران عصر امروز ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که توسط حضرت امام خمینی(ره) در سال 58 پایه گذاری و نهادینه شد و امروز این نهاد انقلابی و مقتدر به پشتوانه نظام و انقلاب تبدیل شده است.

وی گفت: هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی های بسیجیانی ایثارگر، حق طلب و مخلص است که نه تنها در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان قسم خورده جانانه ایستادگی کرده اند بلکه در عرصه هایی هم چون پیشرفت علم و فناوری، جهادی، فرهنگی و سازندگی نیز نقشی تأثیرگذار و غیرقابل انکار داشته اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: شجره طیبه بسیج دوران بلوغ خود را در سال های دوران دفاع مقدس پشت سر گذارند و اکنون چون درختی تنومند و با بصیرت خاک ایران اسلامی را در بر گرفته و حافظ امنیت و آرامش کشور است لذا همه باید با تبعیت از گفت: نیروی انتظامی با روحیه جهادی و تفکر بسیجی، آماده خدمت رسانی شبانه روزی به آحاد مردم در اقصی نقاط مختلف استان و دفاع از مرزهای ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا با روحیه جهادی و تفکر بسیجی آماده خدمت است

ناجا با روحیه جهادی و تفکر بسیجی آماده خدمت است